wtorek, 11 października 2016

żel-krem ze śluzem ślimaka firmy Mizon

Kremu zaczęłam używać od niedawna więc jeszcze nie zużyłam całego opakowania dlatego nie wiem na ile ono starczy. Krem ten ma kleistą konsystencję i jest bezbarwny. Stosunkowo szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze uczucia lepkości. Niewielka jego ilość starcza na pokrycie twarzy więc myślę, że będzie stosunkowo wydajny. Według informacji jaką znalazłam na pudełku wynika, że ten żel-krem ma redukować zmarszczki (tego nie wiem nie posiadam ich jeszcze) oraz zmniejszać blizny (tych z kolei trochę mam po trądziku) czy je zmniejsza jeszcze nie nie zauważyłam bo krótko go stosuje jednak jeśli zauważę poprawę w tej kwestii na pewno o tym napiszę. Dla mnie ważne było by krem nie podrażniał mojej skóry ponieważ przez leczenie stała się bardzo wrażliwa i sucha więc łatwo o nie chciane podrażnienia. Pod tym względem krem sprawdza się idealnie nie podrażnia i nawilża. Skóra po nim staje się gładka w dotyku i delikatna.



Krem zawiera 74% śluzu ślimaka a opakowanie zawiera 45 ml. Ja kupiłam krem za około 38 zł + koszt dostawy.

Swój krem kupiłam po przez stronę rubishop.pl można go znaleźć TUTAJ był akurat w promocji i z tego co patrzyłam ona nadal trwa. Oprócz ładnie zapakowanego kremu dostałam jeszcze z tej samej serii maseczkę (nie była jak strona informowała na bawełnianej płachcie ale i tak byłam z niej zadowolona) i dwie próbki kremu o większej zawartości śluzu ślimaka.

Zalety:

  • wygodne i lekkie opakowanie
  • nie posiada barwników
  • szybko się wchłania
  • nie zapycha porów
  • nie podrażnia
  • nawilża
  • nie zbyt mocny zapach który szybko się ulatnia
  • myślę, że jest stosunkowo wydajny
Co do wad to jeszcze żadnych nie zauważyła, jeśli jakieś znajdę to napiszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz