środa, 14 września 2016

Słowem wstępu..

Hej.
Moje serce przyspiesza na myśl o Azji już od kilku lat. Niedawno udało mi się odwiedzić jeden z Azjatyckich krajów - Japonię. Nie obyło się tam bez zakupowego szaleństwa i właśnie o tym szaleństwie tu będzie, Nie teraz ale w najbliższej przyszłość. Dziś narodził mi się pomysł założenia bloga i podzieleniem się moją opinią na temat rzeczy jakie kupiłam i bezpośrednio będąc w Japonii jak i tymi kupionymi w Polsce ale pochodzących właśnie z Azji. Będą to oczywiście kosmetyki oraz słodycze. Każdemu smakuje co innego dla każdego inny kosmetyk jest dobry dlatego podkreślam, że tu znajdzie się jedynie moja opinia i to co mi smakuje nie musi smakować również Tobie. To co jest dobre lub nie dobre dla moje skóry dla Ciebie może mieć całkiem odmienne skutki.
Co wyjdzie z tego bloga czas okaże...ale na razie będę dobrej myśli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz